Tuesday, June 10, 2008

Vihmane päev

Täna on küll pea terve päeva pilves olnud, vist ainult korraks tuli vahepeal päike välja. Ning mitu raksu on sadanud, nüüd jälle, ja müristab, mis on ilmselt ka põhjus, et internet tavalisest rohkem „kõigub“.

Hommikul sõitsime Sagrada Familia juurde – see on minu arust over-rated koht, nagu ma varemgi öelnud olen, aga niimoodi ka ju ei saa, et tood lapsed Barcelonasse, kuid toda maailmakuulsat kirikut neile ei näita. Küll aga tegin enda arust targa otsuse, et kirikusse sisse minema nendega ei hakanud – ise olen ju seal käinud, seal on lihtsalt pooleliolev ehitus! Kivid, ämbrid, that kind of stuff. Piletid maksavad nii palju, et sama raha eest saab lõuna ajal kõigil kõhud täis sööta. Järjekordadest ma üldse ei räägigi.

Aga tegime ringi ära ümber kiriku ja vaatasime igast kandist ning Poisile see kõik täitsa imponeeris. Eks need kaks fassaadi ole päris muljetavaldavad tõesti, aga sisse ei ole küll minu arust mõtet minna …

Pärast šoppasime Gloriesi ostukeskuses, mida P soovitas. Üht-teist saime, aga mitut vajalikku asja ikka veel mitte. Poiss on mul täpselt sellisesse vanusesse jõudnud, et jube raske on talle midagi leida. Eriti veel siis, kui ta ise kaasas on ja pooled mõistlikud asjad kohe ära bännib … :))

Hommikul sobrasin netis ja leidsin siitsamast lähedalt ühe Europcari esinduse ning dr R käis lõuna ajal ja sõlmis autorendi lepingu ära – reedel sõidame Valenciasse, või täpsemalt öeldes sinna Valencia-tagusesse külakesse, kus elavad A-M ja E …

2 comments:

piia said...

Muide, Sagrada Familia all keldris on vastav muuseum, mis ületas meie reisiseltskonna arvates kiriku enda mitmekordselt ehk oli kordi lahedam, kui me arvatagi oskasime. See muuseum ise oli seda kiriku pileti hinda väärt. Seal on väljas kõik pildid kiriku ehitamisest ehk alates siis 19.sajandi lõpust + kogu see tehnoloogia, kuidas seda kirikut üldse projekteeriti ja mille alusel seda praegu ehitatakse. (Gaudi teatavasti ei jätnud jooniseid maha.) Enamus turiste seda muuseumi tegelikult aga üles ei leiagi, kuna see on keldris nurga taga. Aga me oleme natuke arhitektuurifriigid ka muidugi;-)

Koidu said...

Jah, ma isegi tean, et see muuseum seal on, kuigi me vist eelmine kord seal ka ei käinud ... 9- ja 11-aastane muidugi erilist arhitektuurifriiklust ei ilmuta, eriti see 9-aastane, kes tahaks ainult rannas olla kõikseaeg. :))