Monday, June 9, 2008

Heitlik, kuid ilus

Selle ajaga, mille jooksul ma jõudsin plaani B variandid välja mõelda, lapsed nende variantide üle vaielda ja kokkuleppe saavutada, ning mina siis täpsema plaani kavandada (mis transpordiga minna jne), hakkas ilm uuesti ilusaks minema. Otsustasime olla optimistid ja seadsime sammud ranna poole. Kui me 15-20 minutit hiljem kohal olime, nägi taevas välja nii, nagu poleks seal ühtegi pilvekribalat iial olnudki.

Kusjuures kella 14-14.30 paiku keeras uuesti pilve, aga siis tahtsimegi juba rannakõrtsi (chiringuito) sööma minna. Kui me söögiga ühele poole saime, paistis taas päike.

Põhiline on ilmselt see, et paanitseda ei tohi. :)) Siin on tegelikult alati ilus ilm, lihtsalt vahepeal võtab ja pilvitab tunni või paar. Nagu vana kala R-O eile õhtul ütles: siin ei ole kunagi – mitte kunagi – sellist jama, et päevade kaupa on pilves ja/või jahe ja/või vihmane nagu Eestis.

2 comments:

Anonymous said...

Never say never ütleks ma R-O jutu peale...
Meil sadas Valencias eile päev otsa vihma, pilves ja hall. Öösel jätkas sadu ning tibutab praeguse hetkeni. Ilm on endiselt hall ja pime. Nagu novembri Eesti, ma räägin!:)
Kuigi ma ise pole seda "mitu päeva vihma"-nähtust (isegi mitte "mitu tundi vihma") siin 7 aasta jooksul eriti näinud, siiski on seda just sel aastal eriti juhtunud küll.
Seega, see "mitte kunagi" on ilmselge liialdus!:)Eriti viimaseid aegu silmas pidades!
Vihmavari on mul kogu aeg käekotis. Ausalt!:)

a-m

Koidu said...

Hispaania kliima on Su 7 aastaga ära hellitanud, tüdruk, ma ütlen! :)))) Mul pole vihmavarju kaasaski siin Barcas! Ka vihmajaki jätsin viimasel hetkel maha.

Ühel õhtul sadas küll, kui me söögikohta otsisime, aga see on ju nii imesoe vihm!!! Pigem mõnus kui tüütu.

Aga ka R-O kaebas, et tänavu on eriti külm kevad (no tema meelest pole praegu veel päris suvi ... :))) ja jube vilets ilm kogu aeg.