Wednesday, June 18, 2008

Kaks asja, mille järele ma igatsen

Üks on Valio Alma rasvatu kodujuust. :)) Ja teine on vaikus. Siin on permanentne lärm – liiklus, paugutamine (lapsed lõbustavad ennast mingite imelike asjadega), jne, jne.

Marina tänav, mille ääres meie korter asub, on hästi suur ja elava liiklusega. Ning elutoa ja meie magamistoa aknad on tänava poole. Luugid käivad ette, aga ma magan ikka ainult kõrvatroppide ja igaõhtuse veinidoosiga. Ning väga hästi ei maga ka nõnda.

Lootsin, et A-M juures on vaiksem, et saan vähemalt kaks ööd vahepeal rahu, aga ka seal läks mingi maantee üsna maja tagant läbi – ja ma ei saa aru, need hispaanlased sõidavad ringi täitsa 24/7! :)) Nii et vaiksem seal küll ei olnud.

Aga muud nagu ei oska öelda, et ma millestki puudust tunneksin. Inimestega suhelda saab siit ka ja kassike on T-ga ilmselt juba täiesti ära harjunud. :))

1 comment:

Koidu said...

Lapsed lõbustavad ennast mingite imelike asjadega - mitte minu lapsed siis, eks ole. :)) Väikesed kohalikud ikka.