Tuesday, June 10, 2008

Tom Ford ja sääsetõrje

Ma ei tea, kas ma olen teile rääkinud, aga minu mees ei ole mitte ainult toidu-, vaid ka lõhnagurmaan. No need kaks asja on ilmselt seotud. Tema parfüümivalimised kestavad kordi kauem kui minu omad. „Vahet pole!“ olen ma talle mitu korda öelnud. :)) Ta on võimeline minema spetsiaalselt kuhugi poodi, et mingeid lõhnu nuusutada.

Nüüd oli ta endale pähe võtnud, et peab proovima seda Tom Fordi parfüümi, mida (vist) Eestis ei müüda. Ja uurinud kõik netist välja, et kus seda siin linnas müüakse jne. Regia kosmeetikapoodide kett, ca 10 poodi, üks neist Passeig de Gracia üsna all otsas, paar kvartalivahet Catalunya väljakult. Mul oli motoorne rahutus kl 18 paiku, pealegi hakkas mul endal näokreem otsa saama, jätsime lapsed koju „arvutiga tegema“ ja läksime kahekesi kesklinna poodidesse.

Igavesti peen pood, kolm müüjat ainult dr R-ga tegelesidki, ja Tom Fordi lõhn oli täitsa olemas ja meeldis, ega olnudki nii kallis, nagu arvasime. Nii et läks loosi. Aga kui koju tulime, siis teatas Tüdruk: „Väkk, täitsa nagu sääsetõrje!“ :)))

Nii palju siis Tom Fordist. Lapsesuust kuuleb ju ikka tõtt, või mis? :))) Tegelikult on väga huvitav lõhn, tõepoolest, väga omapärane.

No comments: