Thursday, June 5, 2008

Söömas ja šoppamas

Kõigil varasematel õhtutel olime söönud siinsamas kodu lähedal „päris inimeste“ söögikohtades … ehk siis täitsa suvalistes kohtades, kus käivad ainult kohalikud … üleeile ikka lausa mingis kebabiurkas, kus läks nelja peale kõigest 23 eurot vms. Aga eile otsustasime siis minna kodust kaugemale ja guidebook’i soovitatud restorani – piirkonnaks valisime Barceloneta ning restoraniks juhtus Can Majó, millel on olemas ka koduleht.

„Juhtus“ seepärast, et eks meil on ikka natuke raskusi, et oma elu- ja söögirütmi siinsega kohandada. Õhtust hakatakse siin sööma alates kl 20, mis on Eesti kella järgi 21, ja eks meil ole kõhud ikka üsna tühjad selleks ajaks. Eile tegime veel mõnusa pika jalutuskäigu mööda mereäärt (Passeig Maritim de la Barceloneta) ning siis oli suht kiire restorani valimisega, ei jaksanud seal kauem ringi tuterdada.

Aga ma arvan, et läheme mõnel õhtul veel Barcelonetasse ja siis otsime mõne lihtsama koha … Mitte et sel restoranil midagi viga oleks olnud, v.a et ka paljud teised inimesed olid Lonely Planetit lugenud. :)) Ja hinnad olid muidugi märksa kõrgemad kui meil siin nendes „päris inimeste“ söögikohtades.

See „päris inimeste“ kild on pärit ühelt kunagiselt puhkusereisilt, ilmselt Rhodoselt, kus Tüdruk küsis mingite majade kohta, et kas need on need majad, kus elavad päris inimesed. Mõeldes, et mitte reisijad või puhkajad nagu meie. Sealt on see väljend meil perekondlikku käibesse jäänud.

Lõunasöögi aeg on siin kl 13–16 ning ma olen üritanud meie oma kuhugi 14–15 vahele lükata, muidu lähen ma õhtul näljast päris ogaraks. Aga muidugi tähendab see söögirütm seda, et vähemalt mina pean midagi sööma ka hommikusöögi ja lõuna vahel ning lõuna- ja õhtusöögi vahel. Kuid teisalt, eks see olegi normaalne ja tervislik (ma loodan). :))

Poisil hakkas eile õhtul põlv valutama – tal on see jalaprobleem juba talvest peale, ei tohi liigselt koormata, aga eile nad möllasid pool päeva rannas ning õhtul tegime veel pika jalutuskäigu … Nii et andsime täna hommikupoolikul Poisi jalale puhkust ning käisime Tüdrukuga kahekesi šoppamas: H&Mis, Bershkas, El Corte Inglesis.

Otsisin endale kirjut kleiti, aga ostsin valge pluusi … mul on mingi hull minimalismiperiood riietes, isegi hea, et ma musta t-särki ei ostnud … Tüdrukule leidsime lõheroosa t-särgi, mida ta saab kanda juba varem olemas olnud lõheroosade retuuside ja musta tuunikaga.

No comments: