Monday, June 9, 2008

Nad söövad meid vaeseks

… või noh, peaaegu. :)) Olin täna enda meelest kaval ja terviseteadlik. Võtsin randa kaasa võileivad, sarvesaiad, puuviljad. Kõik söödi ära umbes kella üheks või poole kaheks. Siis 14.30 ajal hakkasime sättima end lõunasöögile, mõnevõrra hiljem istusime Monchos maha.

Seal telliti jänes jahimehe moodi, praekartulid küslakastmega, kaks tomatisaia, roheline salat, grillitud sardiinid – viimased 2 rohkem mulle, aga lapsed sõid salatit ka.

Ah soo, muide, pärast seda söödi ka kodus jäätised ja veerand arbuusi. :))

Minul oli kõht täis kuni õhtuni, aga siis läksime uuesti välja, sinna odavasse kanakohta, mida ma tegelikult ammu teadsin. Laste nõudmisel telliti pool kana, kaks portsu friikartuleid ja kaks portsu küüslaugumajoneesi. Meie tellisime kumbki ühe salati. :))

Ja nad sõidki kõik ära, ma võib-olla 4-5 kartulitükki näpsasin. Siis tulid nad koju ja sõid veel „kastijäätist“ kodusest külmkapist peale. Aru ma ei saa. Ilmselt on otsustatud soojas kliimas oluliselt kasvada. :))

2 comments:

Carry said...

Võibolla nad lihtsalt liiguvad seal rannas ja teiega koos mööda linna ekskurseerides rohkem, kui tavalisel suvisel koolivaheajal kodumaal, sestap ka suurem kalorivajadus...?

Koidu said...

Nojah, tõenäoliselt. :)) Väga sõltub ka päevast. Aga muidugi on igal emal tegelt hea meel, kui tema lastel on hea isu.