Wednesday, June 18, 2008

Casa Battló ja kuum ilm

Nüüd siis hakkab tõesti hullult palavaks minema … Läksime lastega täna hommikul kodust välja siira kavatsusega teha paarikilomeetrine matk mööda modernista-arhitektuuri pärleid. Paraku oli juba neljas vaadatav maja Casa Battló, kuhu me läksime ka sisse … ja see oli super, uskumatu – nüüd lõpuks saan ma sellest Gaudí-vaimustusest päriselt aru! – ja tõepoolest väärt seda (paljude teiste kohtadega võrreldes imelikult kõrget) piletihinda.

Aga muidugi vaatasime me siis kõike juba korralikult ja rahvast oli seal palju ning samal ajal läks üha palavamaks … nii et kui me taas välja tulime ja veidi eemal pingi peal jalgu puhkasime, siis leidsime, et sellise ilmaga tuleb ikka randa minna. Mida me ka tegime. :))

Dr R on natuke õnnetu, et tema tahaks ka kõiki neid põnevaid kohti näha, mida meie vaatamas käime … et tuleb siia linna ikka ükskord turistina ka tulla. No mina ei tea, ma saan küll sellest linnast vist parema pildi kui ükskõik millisest teisest (välja arvatud ehk Vaduz, mis on lihtsalt nii väike). Aga eks ma võin siis šopata, kui dr R siia veel turistina tulla tahab. :))

Muide, kui juba Vaduzi mainisin – homses Ekspressis peaks ilmuma mu Liechtensteini-lugu, huvi korral palun lahkesti lugeda. :))

2 comments:

piia said...

Muide - teine super Gaudi maja on La Pedrera ja juuni kuus on seal katusel õhtuti jazzikontserdid koos cava joomisega. Gaudi majad ongi seest 100 korda oma piletihinda väärt:-) Aga minge cavat jooma, kui vähegi veel võimalus on. http://www.unsolmon.es/osocial/redirect.html?link=http://www.unsolmon.es/CDA/ObraSocial/OS_Plantilla2/0,3418,3x1y3233,00.html

Koidu said...

Meie erilised cava-sõbrad ei ole. :)) Aga ma vastan vist pikemalt eraldi postitusena.