Thursday, June 19, 2008

Rannast veel

Nagu juba öeldud, me käime Bogatelli rannas. See on Olümpiasadamast ja Mapfre tornist teine rand ida poole.

Olin varem lugenud, et Barcelonetas on kõige rohkem rahvast – mis on ka loogiline, sest see on otse kesklinna „all“. Ja seda ütleb ka dr R, kes Torre Mapfre 21. korruselt alla vaatab. :))

Esimene rand tornist ida poole on Nova Icaria – sealt me käisime läbi esimesel päeval, aga seal tundus jälle vesi nagu must, või vähemalt Bogatelli rannas tundus märksa puhtam. Muidu asukoha mõttes oleks meil Nova Icarias lähem käia.

Üks põhjus veel, miks me Bogatelli eelistame – seal on alati suuremad lained kui Nova Icarias. Meie lastele meeldib lainetes mängida. :))

Rannatooli üür on viis eurot ja Bogatellis kasutavad seda teenust väga vähesed. Aga mina olen ikka võtnud, sest esiteks olen ma Kreeka-puhkustel kuidagi rannatoolidega harjunud (vanem inimene juba ka, eks!) ja teiseks – meil on rannas kaasas kolm kotti rätikute ja muuga, ma sätin kõik need kotid rannatooli jalgade külge. Noh, torkan toolijalad kotisangadest või seljakoti rihmadest läbi liiva sisse, nii et kotid on tooli küljes. Natuke nagu rahulikum tunne, ei pea kogu aeg valvama.

Ma olen ju kõigi kindlustusfirmade lemmikklient, hirmus pabistaja. :)) Ma parem maksan natuke, et mul süda rahulikum oleks.

No comments: