Monday, June 30, 2008

Ajalooline õhtu

Eelkõige Hispaania jaoks, ja täna õhtul on vist ka kõik katalaanid hispaanlased – vähemalt nii nad laulsid selles kõrtsis, Sardenya tänava Chaticos, kus me käisime nädal tagasi „tšikkidega“, ja neljapäeval poolfinaali ajal uuesti, ja täna muidugi ka.

Nii et me olime kohal, pesuehtsas kohalike jalkafännide kõrtsis enda korterist kahe nurga taga, juba natuke tuttavad nii kõrtsmike kui ka teiste kundedega, ja vaatasime eurojalgpalli finaali, ja mul oli nutt kurgus pea terve mängu, et kas me tõesti näeme ka nüüd võitu, nagu olime näinud mitu korda varem.

Ja natuke ka sellepärast, et see oli – vähemalt selleks korraks – meie viimane õhtu Barcelonas, viimane õhtu tapade ja seepiaga, ehkki neli eurot pudel maksvat roosat majaveini me seekord ei võtnud, jõime õlut ja clarat.

Ja me nägimegi seda, olime selle melu sees, ja Tüdruk lubas sellest kunagi oma lastele jutustada, aga Poiss oli praktilisem ja leidis, et sellest õhtust kõlbab juba sügisel klassivendadelegi rääkida. :))

Sest ausalt, mul oli tegelikult see tunne, et kui juba on sattunud nii, et meie viimasel Barca-õhtul on see jalkafinaal, siis … et siis peab ka nii minema, nagu see läks. Praegu autod tuututavad meie akna taga tänaval ja need pagana paugutajad kärtsutavad jälle nagu jaanilaupäeva õhtul. Et millal siin magama saab, see on ise küsimus. :))

5 comments:

Anonymous said...

nii lahe! ma kohe mõtlesin Sinu/teie peale, kui kuulsin, et Hispaania võitis! :)

Anonymous said...

Huvitav, tibutriin! Ma mõtlesin, et sa kohe ikka minu peale mõtlesid...
:))
Aga super oli! Lihtsalt super!:))
Ma nutsin ka natuke.. aga veerandfinaalis itaallasi võites oli tunne nagu suurem...
Aga eile sai see-eest pidu ja täna silmad krõllis aga pidutseme edasi!:))

a-m

Koidu said...

Oli jah veerandfinaal ägedam! Sest siis nagu keegi ei uskunud, et Hispaania võidab! Vähemalt "meie" kõrtsis mitte. Nüüd aga oodati võitu, tüübid hakkasid juba minut enne normaalaja lõppu juubeldama ... ma veel mõtlesin, et ärge hõisake liiga vara. Mul on lahedaid pilte sealt kõrtsist, aga ma kahjuks ei jõua neid praegu üles panna, pakin asju, vähem kui tunni pärast tuleb korteriperenaine Rosario!

Heidi said...

tõesti väga lahe, et nad lõpuks võitsid! ja tunnistan ausalt, et mina mõtlesin kõikide nende mängude ajal hoopis oma "päris" hispaania sõbranna peale, kellega me muudkui emotsionaalseid sõnumeid vahetasime. tundub, et nüüd said ka kõige jalkakaugemad hispaania neiud pöörasteks jalkafännideks :)

Anonymous said...

nojaa, A-M, muidugi ma mõtlesin Sinu peale ka! :) ja Sinu E peale ka, sest ma ju hiljuti Su raamatust lugesin, kui tähtis jalka talle on! :)))