Monday, December 26, 2011

Teine päev ehk jõululaupäev

Eile ehk jõululaupäeval ehk minu sünnipäeval sõitsime kohe hommikul taksoga randa. Olin valmis vaadanud koha nimega OM, üsna ranna tagumises otsas, ja sinna palusimegi end viia. Päris pikk tee! OM on beach club, kusjuures lamamistoolide eest eraldi maksma ei pea, lihtsalt eeldatakse, et sa sööd-jood seal, väga mugav. No ja imeline oli see randa jõudmise hetk, isegi Poiss tunnistas, et "siin on ju küll päris ilus".

Pika päeva veetsime seal rannas, vahepeal jalutasime ühele ja teisele poole. Ceviche'i sõime ja lapsed sõid burgerit ning mina võtsin kell 14.30 esimese margariita, mis oli super, aga jube ruttu sai otsa. Siis teine tehti kangem. :)) Alles mingi kella nelja ajal tulime koju.

Õhtusöögiks sõitsime rannateele tagasi, restorani Mateo's olid kiitnud nii Tripadvisor kui ka Ron ja Catherine. No toit oli hea tõesti ja ega kohal midagi viga polnud, aga ikka selline turistikas, eriti eelmise õhtu toidukohaga võrreldes. Ja eelroavaliku unustasid nad lihtsalt tuua, aga tõid siis pärast. Nii et me sõime põhiroogi enne ja eelroogi hiljem. :)) 900 peesot millegagi maksis see kokku, 50 eurot. Ma sõin kala-tacosid muidugi, mille kohta olin enne kuulnud-lugenud, et need on seal maailma parimad, ja jõin jälle margariitat. :))

No comments: