Thursday, December 29, 2011

Ilmast tuleb ikka kah rääkida

Millegipärast oli mul enne siiasõitu tunne, et siin võib olla jahe. No ja mul on kaasas kahed pikad teksased ja mingid ilmselgelt ülemäärased sokid-kampsid-jakid. Tegelikult on muidugi soe, aga niimoodi mõnusalt, mitte üle mõistuse palav. Päeval 26-28 kraadi, öösel 18-20. Ilmateade hirmutas öise 16-ga, aga no see peaks ju väljas istumiseks jahe olema, või ei? Ühel õhtul rõdul istudes võtsin ma õhukese dressipluusi peale, aga üldiselt pole seda ikka vaja.

Kui juba Tais oli nii niiske, et sirgendatud juuksed olid veerand tunni pärast uuesti lokkis, siis siin ma ei ole isegi hakanud katsetama. Õhuniiskuse kohta annavad ehk aimu faktid, et köögis laua peal suures kausis olevad kartulikrõpsud lähevad öö jooksul pehmeks, kuid rõdul nöörile riputatud rannariided ja -rätikud päriselt ära ei kuiva. Mis minu juustesse puutub, siis need on nii krussis, et te ei kujuta seda isegi ette - ja parem ongi, et ei kujuta. :)))

No comments: