Sunday, December 14, 2008

Jälle reisipalavikus

Tulles vastu töötajate soovidele – või kuidas see väljend käiski, millega nõuka-ajal ebapopulaarseid otsuseid õigustati – avatakse mõneks ajaks taas see blogi. :))

Ta jääbki sellise nimega, sest mul on salastatus ja kõik muud settingud paika sätitud, mul ei ole praegu aega hakata uut blogi looma, ja pealegi vahet pole ju.

Et siis sõidame Taisse, teisipäeva õhtul hakkame siit minema, kolmapäeva õhtul (kohaliku aja järgi) peaksime kohale jõudma. Kõigepealt Lufthansa lennukiga Tallinnast Frankfurti, seal lennujaamas paaritunnine vahe, siis Bangkoki lennuki peale. Sõidab plaani järgi 10 tundi ja 10 minutit. Mina ei ole ju iial Euroopast väljas käinud, isegi Egiptuses mitte, ja minu seni kõige pikemad lennud on olnud ca 6 tundi, Helsingist Tenerifele ja Fuerteventurale.

Bangkoki lennuväljale on mul tellitud vastu minibuss, sel teemal suhtlesin meilitsi inimesega, kelle nimi on Pong Vimugtipant! :)) Ausõna! Mul on isegi tema telefoninumber olemas ja inglise keelt ta vähemasti kirjutas oluliselt paremini kui kodanik Rosario, kellelt me Barcelonas korterit üürisime. „My driver who wait for you will hold a sign of your name at the meeting point GATE 3 of arrival hall second floor,“ kirjutas Pong, kirjaviis muutmata. Aga dr R on taas viinud ennast kohaliku keelega paremini kurssi kui mina ja ütleb, et tai keeles on igasugune ajavormide loogika hoopis teistsugune, nii et pole hullu, Pongi inglise keel on ju täiesti arusaadav.

Ja see minibuss peaks meid siis viima kuurortlinna, mille nimi on Hua Hin. Umbes 195 km lennujaamast, väidab Google Maps, ca 3 tundi, seal on kiirteed. No eks paistab.

Korteri üürimisel seekord keeleprobleeme ei tekkinud, sest meie korteriomanik on iirlane, kelle nimi on Stephen. Raha pidin ka Iirimaal asuvasse panka kandma, st võisin valida, kas Iirimaale või Taisse, ja Euroopa Liidu sisene ülekanne on ju soodsam. Õieti see korter ei asu mitte Hua Hinis, vaid ca 4 km linnast edasi lõuna poole, eriti ilusate randade ja heade kalarestoranide piirkonnas. :)) Kui veel täpsem olla, siis on tegu Baan Chaitalay nimelise resorti ehk condominiumi ehk … ma ei teagi, kuidas eesti keeles selle kohta öelda … asub igatahes Hyatt Regency hotelli ja Chiva Som luksspaa vahel, väga peen naabrus. :))

Meiega tuleb kaasa üks pisike ja imelik arvuti ning korteris peaks olema WiFi, nii et ma üritan ikka kohapealt muljeid jagada, et keegi pärast ei küsiks, et „no kuidas siis oli kah“. :))

No comments: