Tuesday, December 16, 2008

Pakkimine lõpetatud

Ma ei jõua ennast ära kiita selle eest, et mul on need „Barcelonasse kaasa“, „Kreetale kaasa“ jne nimekirjad arvutis olemas. Iga kord lihtsalt salvestan uue nimega, teen parandused-täiendused, ja ongi korras.

Riided pakkisin eile õhtul, muu kraami enamjaolt täna. Lastest oli seekord metsikult abi, nad tõesti orienteeruvad oma garderoobis juba märksa paremini kui mina. Muidugi ilmnes taas riideid, mis olid vahepeal – st sügise jooksul – lastele väikseks jäänud. Nüüd olen ma ka nii palju targem, et proovin endale suveriideid selga, enne kui need kohvrisse topin. See oli vist esimene Tenerife-sõit (nov 2003), kui ma alles soojal saarel avastasin, et samal kevadel ostetud suveseelik ei läinud mulle enam mitte kuidagi selga. :))

Jah, kohvrid juba kinni ja takso tellitud ja mõlemad lennud kah on time, kui kodulehti uskuda. Lapsed saavad kl 15 koolist lahti, st Tüdruk saab tunni võrra varem, aga peab ootama.

Ja kiisu saab ilmselt kõigest aru ja riidleb minuga praegu. :(( Käib esikus ümber kohvrite ja näugub: „Miks need asjad seisavad siin risti jalus? Ja üldse, kuhu te enda arust jälle lähete?“ Ehkki vanaisa ja memme tulevad siia „jõulupuhkust veetma“ ning kindlasti hellitavad teda veel rohkem kui mina. :)))

No comments: