Sunday, December 21, 2008

Tänase päeva highlight’id

1) tripp endisesse kuninga suvepaleesse Hua Hini ja Cha-ami vahel, siit meie juurest 15-20 km, nimi on Phra Ratchaniwet Marukhathayawan (loodan, et kõik jätsid selle nime täpselt meelde). :))

Takso viis meid otse kodust sinna ja ootas, kuni me saime kõik vaadatud, või täpsemalt, kuni keskpäevane palavus meist võitu sai, ja siis tõi ta meid tagasi Hua Hini, Market Village’isse, ja see lõbu – takso ligi 3 tundi meie käsutuses – maksis 700 bahti ehk mingi 240 krooni. Ma olin dr R-le öelnud, et küsi, mis see maksab, ja paku siis 20-25% vähem, aga kuuldes taksojuhi öeldud hinda vaatas ta kurvalt minu poole ja ütles, et sellest hinnast ei tahaks ta küll enam alla kauplema hakata, ja ma olin nõus.

Suveloss ise oli ka super! Palju suurem elamus, kui ma olin lootnud. Palju turiste, aga 95% neist kohalikud, või no vähemalt pilusilmad. Ilus koht. Meenutas natuke Trieste Miramaret (keskiga on käes siis, kui iga koht, kus sa käid, meenutab sulle mõnda eelmist …)

2) Tüdruk sai hobusega ratsutada, sõitsid koos mingi vanamehega mööda liivaranda siit Hua Hini ja tagasi. Mina olin öelnud, et kuidas ikka nii, ta ei oska ju ratsutada (ehkki ise arvab, et oskab), ja kiivreid siin ka ei anta. Dr R lahendas olukorra nii, et maksis kinni ka teise hobuse, millega instruktor (vms) Tüdruku kõrval sõitis. Kokku 800 bahti (270 kr).

3) ma käisin siin lähedal ühes väikeses “spaas” (nii nimetavad nad massaaži- jm salonge). Muidu maniküür maksis 200 bahti ja pediküür kah 200, aga kui võtsid mõlemad, oli kokku 300 bahti (= 100 kr). Vähemalt meil Sakus sisaldavad mõlemad protseduurid küll rohkem massaaži ja kreemitamist, siin oli seda väga vähe (jalamassaaž on eraldi teenus), aga see-eest keskenduti küüntele väga-väga korralikult, nii et ma olen igati rahul ja lähen sinna ilmselt veel.

4) õhtusöögiks sõitsime Khao Takiabi, restorani Rua Rimtarn, mis on tehtud päris suure laeva peale. Toit oli OK, ehkki millegagi pahviks ei löönud (inimene harjub heaga nii kiiresti …), küll aga asus laeva kõrval uskumatult suurepärane mänguväljak, nii et Tüdruk lausa mangus, et läheme sinna restosse veel, ja teenindus oli ka üle prahi, ulatudes sinnamaani, et ülemkelner või kes iganes ta oli, igatahes mingi ülemus, tõi meid tasuta koju ära (mingi 3-4 km) … väikese veoauto või pakiauto lahtises kastis!!! :)))

5) ma leidsin ja bronnisin endale sünnipäevakingi!!! Ja sain vastuse ka, et sobib täpselt nii, nagu ma tahtsin. Aga ma ei räägi teile veel, mis asi see on! :)))

No comments: