Monday, December 22, 2008

Naudingute päev

Pikk hommikupoolik basseini ääres, dr R ja Tüdruk käisid ka mere ääres jalutamas ja ujumas. Lunch “kolme tüdruku nuudlipoes”, see on siin meie lähedal üks pisike, umbes viie lauaga koht, kus saab riisi, nuudleid ja mereelukaid, neljakesi 70-80 kr eest söönuks. Me käisime seal esimesel päeval ja dr R on pärast mitu korda sealt sööki koju toonud … see koht püsib meil kindlalt esikolmikus, koos Hyatt Regencyga. :))

Seejärel käisime Sasis ja bronnisime 24.12 õhtuks laua, sellest räägin siis, kui see kätte jõuab. Ja pärast seda läksin mina jälle Jasmine Spasse, kus eile maniküüris käisin, ja seekord võtsin Tai massaaži, esimene kord minu elus. Tund aega 250 bahti = 85 kr. 2 tundi olnuks 400 bahti = 135 kr, Go Spas maksab 2 tundi Tai massaaži 950 krooni, ha-ha-haa. Kusjuures ma võin kihla vedada, et Kuressaares teeb seda mingi memm, aga minule tegi täna … pesuehtne Tai ladyboy! :)))

“Kust sa aru said, et see see oli?” küsis dr R pärast pisut kahtlustaval häälel … :))) Eks ma olin natuke pinges algul (no ma ikka teen ju naisel ja mehel vahet), aga ei kõlvanud nagu hakata kauplema, et kas siin mõnda “päris” naist masseerijat pole. :)))

Tai massaaž polegi meie mõistes ju päris massaaž, vaid rohkem nagu mingi võimlemine. Täna oli ka kuidagi eriti palav päev, ma olen vähemalt viis korda juba duši all käinud.

Õhtul läksime linna, kõigepealt ööturule, juba valges. Ostsime õige mitu asja, pisikesi kingitusi, peamiselt iseendale. :))

Õhtusöök restoranis Monsoon, selline “ilus” koht keset turismirajooni peatänavat. Ühesõnaga kõige ilmselgem turistilõks, aga … sellegipoolest super. Ülimaitsvad söögid ja laitmatu, sealjuures väga meeldiv teenindus. Kui turistilõksud on sellised, siis ma käin nendes mõnikord väga hea meelega. :))

No comments: