Wednesday, May 21, 2008

Viiteid teistele

A-M-lt on just nüüdsama ilmunud raamat „Minu Hispaania“ ja Apollo on avaldanud selle kohta väga intrigeeriva tutvustusteksti. :)) Ma isiklikult E olemasolus ei kahtle, olen teda oma silmaga näinud ja käega katsunud. :)) Kuid sellegipoolest kavatsen raamatu osta ja lugeda, mida see A-M seal Hispaanias siis õieti teeb. :)) Kas ma pean iga lause taha smaili panema …? No igatahes ma mõtlesin seda kõike smailidega … Edasi läheb kurvemaks.

Postimees.ee avaldab Barcelonast artikli, mis olevat kõigepealt ilmunud PM ajakirjas Otsustaja. Ma ei oska kohe midagi öelda … Kui ma kirjutan Playboyle, siis ma kirjutan ühtmoodi, ja kui Meie Perele, siis teistmoodi … Ma ei näe selles artiklis midagi, mis viitaks mingilgi viisil ajakirjale Otsustaja, aga ilmselt on see minu viga.

Ma saan küll aru sõnast kataloonlane, aga inimene mõtleb selle all ikka vist katalaani. Ja mida tähendab kataloonia arhitekt (väikese algustähega)? Näed nüüd, K, kuhu me nende suurte ja väikeste tähtedega jõuame?! Kataloonia on maa, katalaanid on rahvus, keel on katalaani keel (artiklis öeldakse „katalooniakeelne“…)

Ja mis mõttes „suhteliselt klassitsistlik Barcelona“??? Absurd.

Tuntud blogija Eppppp kirjutab ka Barcelonast ja lubas mul siin enda kirjutistele viidata. Ta kirjeldab väga ilusasti Barcelonetat, annab palju häid vihjeid, mida seal linnas lastega koos teha … ja kahjuks tegi mu meele väga kurvaks sellega, et tal Barcas kott ära varastati.

Barca tänavakuritegevusest on nii palju kuulda ja see on üks asi, mida ma muidugi väga kardan. Isegi mitte eelkõige ses mõttes, et midagi kaotsi läheb, vaid et kui selline asi juhtub, siis rikub see ära kõik muud head muljed …

3 comments:

Anonymous said...

Olgem ausad, artikkel pole suurem asi tõesti, sest tekitab üsna palju küsimusi. Tundub, et autoril veel vein peas...:)
Aga Epu tekstid on elavad, annavad edasi SELLE, miks inimesed Hispaaniasse ikka ja jälle tulevad. Miks mõni jääbki siia...

Varastes rääkides. See on kahjuks suurlinnade ja turistidest kubisevate paikade nuhtlus. Valencias on pärast eelmise aasta American Cupi, kui turistidearv tõusis võimsalt, kerkinud kõvasti ka varaste saak ning kaebused politseile ja saatkondadele, sest läinud on ka dokumendid.

Silmad-kõrvad lahti ja kaelakott kaasa, mis käib jaki-särgi all, kus sees paras summa raha ja rohkem ei miskit:)
Sest Hispaania on SUPER (ütleb Anna-Maria pärast pokaali veini, mis tänase ajaloolise päeva puhul oli lihtsalt möödapääsmatu!:))

a-m

Carry said...

Sharm el Sheikh on turistile peaaegu 100% ohutu =) Kord on lihtsalt nii karm, et ükski kohalik ei julge turisti käekotti näpata või midagi veel hullemat. Teavad väga hästi, mida turismipolitsei selle peale ette võtaks. Kord peab olema, ma ütlen.

Koidu said...

Ikka ei rääkinud mulle auku pähe. :)) Minust jäävad need Egiptuse kuurordid küll käimata.