Saturday, May 31, 2008

Keset riiete pakkimist

Mida rohkem ma reisin, seda rohkem ma vihkan pakkimist, eriti riiete pakkimist.

Teisalt on tänane pakkimine tavalisest mõnevõrra lihtsam. Poisil on väikseks jäänud enam-vähem kõik suveriided, kaasa arvatud need, mis ma ostsin talle Londonist vähem kui aasta tagasi. Tuleb ta lihtsalt mingites hilpudes Barcelonasse viia ja seal kohe esimese asjana poodi minna.

Minu enda riided moodustavad ka väga väikese hunniku, vaevalt pool kohvrit. Mul lihtsalt ei ole midagi selga panna. :)) St, kapp on täis mingeid kostüümipintsakuid ja eest nööbitavaid pikkade varrukatega pluuse. Ega ma ei hakka sihukeste riietega suvisele linnapuhkusele sõitma …

Ja mul ei ole üldse mingit tagi ega jakki – viimane, mis oli, ripub seljas nagu kott, ja ma ei võtnud kaalust alla selleks, et lotendavate riietega ringi käia, eks ole ju. Kuidagi ei ole suutnud mingit jakki osta, pole sellega muidugi eriti tegelenud kah. Sõidan lihtsalt ilma jakita ja sean ennast fakti ette, et tuleb midagi osta.

Dr R on kadedustäratavalt täiusliku garderoobi omanik, igaks elujuhtumiks on riided olemas ja kõik asjad sobivad omavahel. Temal on nimelt haruldaselt hea stilist, ma ei saa aru, miks ma ise selle tegelasega jutu peale ei saa … :)))

Tüdrukul on riideid umbes nii palju nagu meil kõigil ülejäänutel kokku – selleni ma ei ole veel jõudnud, et süda kõvaks teha ja sealt need vähesed kaasavõetavad esemed välja valida.

No comments: