Sunday, May 4, 2008

Ainult üks kuu?

Eile õhtul võtsin uuesti ette oma faili „Barcelona 2008 vaadata“ ning töötasin läbi Berlitzi reisijuhi, vahepeal Lonely Planetist ja internetist lisatuge otsides. 22 punkti sai kokku, mõned neist on selgelt ühte päeva täitvad plaanid (sest ma ei kavatse lastega varahommikust hilisõhtuni mööda muuseume ja vaatamisväärsusi kolistada), mõned aga võib-olla sellised tund või paar kestvad ettevõtmised, saab ehk mõne teisega ka ühendada. Kuus punkti jäi veel varusse, lisaks ilmselged asjad nagu rand, šoppamine ja kohtumised toredate inimestega. :))

Ja need on siis ainult Barcelonas endas asuvad asjad, mul on lisaks veel hirmus palju väljasõidusoove: Penedesi veinipiirkond, Andorra, Valencia, Port Aventura, Waterworld (kahest viimasest palun ärge mu lastele isegi mitte hingake, vähemalt mitte esialgu …).

Seega – mida rohkem ma selle peale mõtlen, seda mõttetult lühikesem see üks kuu Barcelonas mulle tundub. Tegelikult kavatsen ju Lonely Planeti ikka ka läbi töötada ning sealt tuleb soovinimekirjale kindlasti täiendust …

2 comments:

Carry said...

Jäta endale kuhugi sinna faili keskele ka kindlasti paar tühja kohta niisama sihitult ringi tšillimiseks. Võib praeguse "appi-kõik-need-kohad-on-ju-vaja-läbi-käia" emotsiooni taustal tunduda mõttetu raiskamisena, aga vähemalt ma ise olen just nii hästi mõnnasid kohti avastanud, mis polnud just vaatamisvärsused üldises ühiskondlikult kokkulepitud mõistes, aga mu meelest palju ägedamad paigad, kui näiteks mõni igaltpoolt telekastki oksendamiseni nähtud maailmakuulus ehitis.

Koidu said...

Jaa, no loomulikult. Ma ei ole üldse selline kiirustaja-läbijooksja. Lastega koos oleks see täitsa võimatu, aga ma ei tee seda ka ise. Nimekirja pikkus on rohkem sel eesmärgil, et siis saame valida, kuhu mingi päev läheme. Mõnda kohta ei lähe kindlasti üldse. Rannas käime ju ka jne.