Friday, May 23, 2008

Veel päikest ja vihma

Kummaline on see ilmavärk praegu seal Barcelonas. Hetkel näitab mu desktopi „ilmajaam“ 19 soojakraadi ja pilve tagant piiluvat päikest. Samal ajal on ennustus tänaseks ja kõigiks päevadeks kuni teisipäevani lausvihm, ööpäeva temperatuurivahemik 13–20 kraadi.

Ma ei saa aru – kas neil on soovkujutelm see vihm? Kogu aeg ennustab vihma, aga vähemalt minu kaadervärk ei näita, et seda ka tegelikult sajaks. No OK, ma ei vahi kogu aeg desktoppi, aga ikka väga mitu korda päevas heidan sinna pilgu.

Ja siis, ma ei saa aru, kust ma võtsin, et seal on juunis nii kohutavalt palav. Kuu alguse ööpäevade keskmine vahemik on 14–22 kraadi, kuu lõpus 17–26. Väga mõnus minu arust.

Ainult et see vihm võiks nüüd enne juunit ära sadada (kõik see vihm, mida nad kogu aeg lubavad ja loodavad). Või siis juunis öösiti. :))

No comments: