Tuesday, May 27, 2008

Üks tablett või mitu klaasi

Täna tegin „mida kaasa võtta“ nimekirja. Tegelt on lugu nii, et mul on eelmiste reiside säärased nimekirjad arvutis olemas, ma lihtsalt võtan lahti eelmise pikemat sorti suvereisi oma (Kreeta) ja täiendan seda viimase lastega koos tehtud reisi (Tenerife) nimekirjast. Kui me kahekesi kuhugi sõidame, siis ma enam nimekirju ei tee, viskan suht suvaliselt asjad kotti.

Kuna mu kaal on viimastel aastatel nii palju kõikunud, siis avastasin end muidugi olukorrast, et kaks aastat tagasi Kreetal kaasas olnud riided ei ole enam üldse käigus. Aga noh, umbes märksõnad „teksad“ ja „trikoo“ kehtivad ikka, ehkki need ei ole enam samad teksad ega trikoo. :))

Võdin on sees juba paar päeva selline, et magamiseks on ainult kaks nippi: 1) üks tablett unerohtu, 2) mitu klaasi veini. Ka kuhjunud tööd ja Tüdruku kerge tõbisus ei paranda seda asja mitte sugugi.

Dr R teeb katalaani keele kirjalikke harjutusi. Ta on kah oma graafikust maas ja nüüd pingutab elu eest. :))

Teiste kooliaasta-lõpu-raamatute hulgas sai Poiss täna kätte Maite Carranza „Emahundi klanni“. Nagu me aru saame, on tegemist katalaani kirjanikuga, ehkki tutvustustes nimetatakse teda H(h)ispaania kirjanikuks, ja tiitellehel seisab ka „Hispaania keelest tõlkinud …“

Klubis Clazz esinevad sel nädalal Barcelonast pärit muusikud, väidetavalt jube head, muidugi minu info pärineb Clazzi turundaja sulest. Aga võib-olla isegi läheksin, kui mul ei oleks nii kiire …

No comments: