Friday, May 16, 2008

21,75 kilo

Üks hästi kurb teema on seoses selle Barca-asjaga. Või noh, see on üldse kurb teema. Minu kehakaal muidugi. :))

Kui ma 2005 oktoobris Barcelonas käisin, siis võtsin nelja päevaga juurde kolm kilo. Lihtne arvutus näitab, et kui ma nüüd olen seal 29 päeva, siis … samas tempos kaalu lisades tuleksin ma tagasi 21,75 kilo raskemana.

Mida ma muidugi loodan, et ei juhtu, aga … paraku ma mäletan neid tapaseid seal jube hästi. Kuna need on kõik sellised pisikesed armsad suupisted, siis tekib täpselt see mõte, et „no selle ampsu võin ma ju ometi võtta“.

Seepärast olen ma nüüd viimased ca 1,5 kuud käinud iga nädal 3–4 korda ratta peal, 15–20 km korraga, üritades n-ö ette maha võtta, mis on natuke ka õnnestunud. Kuid siis otsustab Tüdruk jälle mingeid šokolaadipalle valmistada, või rabarberikooki, rääkimata eilsest eksklusiivsest vanillijäätisest, mida P töö juures pakkus … :))

Ma olen muidugi üldse söögisõltlane, aga reisidel on mul alati ekstra hea isu. Üks põhjus on ilmselt rohke värskes õhus liikumine. Aga teine asi – mõtlesin selle peale just hiljuti – minu esimesed välisreisid, st väljapoole endise N Liidu territooriumi. Norra ja Saksamaa, mõlemad 1992. Mul oli seal peaaegu kogu aeg kõht tühi. Kardan, et kannan toonast pidevat nälga endaga siiamaani reisidel kaasas. Ja kuna nüüd võin ma ju endale söömist lubada, siis … :))) Ohh, see on tõesti kurb.

3 comments:

Carry said...

Okou, see on nüüd vist see koht, kus peab hakkama keskmisi ameeriklasi võrdluseks tooma. See mõjub reeglina kõikidele appi-mul-on-siit-üle-ja-siit-ka inimestele kainestavalt.

Ma võin objektiivselt öelda, et vähemalt minu sünnipäeva ajal oli preili K. kehakaaluga küll kõik korras! =)

Koidu said...

Proua, kui tohib paluda. :)))))

Carry said...

Eino, tehniliselt tõesti, aga minu kujutluspilt "prouadest" on hoopis teistsugune. "Proua" on selline korpulentne volangidega ääristatud sametkleidis mööda linna populaarseimat jalakäijate tänavat promeneeriv sitsist-satsist vihmavarjuga tegelane - ehk siis pigem sinna sajanditagusesse aega jääv tädi, kes armastab kõlakaid, kuulujutte ja suhkrusaiakesi =)