Saturday, May 10, 2008

Rannad, turud, kino

Eile õhtul tegelesin Barcelonaga taas päris põhjalikult ning põhiteemad olid sellised:
* rannad – et kuhu me läheme siis, kui ainult natukeseks ujuma (Barceloneta), ja kuhu siis, kui otsustamegi lastega terve või pool päeva rannas veeta (Nova Icaria, Bogatell), ja samuti, kuhu me EI lähe, sest kogu sümpaatia juures, mida ma teatud geide vastu tunnen, spetsiaalsesse geiranda ei ole mul ometi midagi asja, aga kas te arvasite, et linnakaardile on kirjutatud „geirand“? Muidugi mitte. See on Sant Sebastia, sain ma teada, ja osaliselt ka Mar Bella.
* poed ja turud – lisaks ilmselgele La Boqueriale kiidetakse väga ka Santa Caterina turgu, mis on vanalinnas, meie poolt Ramblat. Siiski liiga kaugel, et sealt käe otsas mingeid suuri puuviljakotte ära tarida … :(( Samuti on üks turg meie juurest teisele poole, Poblenou metroojaama juures, aga sinna on ka üle kilomeetri. No vaatab.
Igatahes paar maja meie juurest alla ehk mere poole on Sorli Discau supermarket, ma leidsin ka nende kodulehe koos maikuu pakkumiste pdf-failiga … mingi väga korralik punane reserva-vein maksab 3.25 ehk 50 krooni … kurk (juhul kui see ikka on kurk, cogombre?) 0.65 ehk põhimõtteliselt 10 krooni kilo. Õudne. (Mitte et ma muidu kurki ära ei tunneks, aga pildil on see nii jäme nagu need ühed teised viljad, mis mul ka alati segi lähevad …)
* Montjuic – nn juudi mäel asuvad mitmed kohad, kuhu me tahame minna, nagu sõjamuuseum, Miro muuseum, Poble Espanyol, samuti on seal Palau Nacionali juures niisamagi väga ilus jalutada, ma olen seal käinud! Ja suvel on seal reede ja laupäeva õhtuti Font Magica valgusmängudega purskkaev, seda tahan ma kindlasti vaatama minna … see on juba pildi peal nii vinge, aga kuna ma tean kohta, kus see asub … meeletu avarus, vaade üle linna … no ühesõnaga. :)) Uurisin siis erinevaid variante (bussid, tõstukid jne), kuidas sinna üles saab.
* IMAX-kino. See tundub ka täiesti super! Praegu näidatakse seal filme 1) dinosaurustest, 2) Alpidest, 3) veealusest maailmast, 4) haidest, 5) Arktikast, 6) Indiast. Valida tundub jube raske, ilmselt tuleb jätta otsuse tegemine Poisile, kes temale omasel moel selle ka Tüdrukule maha müüb. :))

No comments: