Tuesday, January 1, 2013

Mui Ne, 1. jaanuar

No põhimõtteliselt jälle samasugune päev... Hommikul saime natuke hiljem üles, muidugi. Hommikupoolik lamamistoolidel ja jalutuskäik rannas ja mina käisin massaažis kõrvalhotelli (ranna poole vaadates vasakule) territooriumil, kus üks sõna otseses mõttes eidekõbi mudis mind kolmveerand tundi 6 USD eest. Eesti keeles on see 4,5 eurot ehk sulaselge röövimine. Aga see toimus täiesti vabas õhus, umbes põõsa all, räpase madratsi peal... ta käed olid nii krobelised, et see läks pooleldi koorimisena kirja... aga ta masseeris hästi ja kasutas mingit väga lahedat kohvilõhnalist õli ja pärast veel aloe verat vms, igatahes mökerdas mu mingite viljadega kokku. Nii et kui ma nüüd mingit jubedat haigust ei saa, siis oli see kogemusena väga põnev. Aga tema innukale "tomorrow, tomorrow?" lunimisele ei suutnud ma siiski sama innukalt vastata.

Lantši sõime jälle selles väikeste armsate koerakeste ja patsidega tüdruku kohas enam-vähem hotelli vastas, aga millegipärast olen mina ainus selle koha fänn siin perekonnas, nii et kahtlen, kas me sinna veel lähme.

Õhtupoolikul läks taevas kergelt pilve, nii et ma sain varem tuppa ja natuke kirjutada. Ja õhtusöögiks otsustasime valida ühe Bo Ke kohtadest (peaksin siinsetest restodest eraldi kirjutama), aga esimeses läks nii, et kui me olime joogid kätte saanud, ei toimunud enam mitte kui midagi. St, midagi toimus, aga meie laua ääres küll mitte, keegi ei tulnud isegi söögitellimusi võtma. Me ootasime, kuni P ja Poiss olid oma vastavalt õlle ja sidrunimahla lõpetanud, ning arvutasime summa kokku (lisaks nimetatule veel väike pudel kohalikku veini ja suur vesi), saime 120 000 d ehk 4,35 e, toppisime raha ühele tšikile pihku ja tegime minekut. Paar kohta keskuse poole oli rahvast vähem, jälle Bo Ke, aga asi toimis paremini, seal saime suht kenasti söönuks ning tõime väikese veini ja suure vee veel koju kaasa kah.

No comments: