Wednesday, January 2, 2013

Grace Boutique Resort

Ma leidsin selle hotelli puhtalt Tripadvisorist, kus see troonib Mui Ne / Ham Tieni hotellide edetabelis sõna otseses mõttes suveräänse liidrina. Ning jah, väga tore väike hotell on, aga mind isiklikult ei ole ta suutnud kuidagi positiivselt üllatada - ilmselt seetõttu, et ma lugesin liiga palju ülistavaid review'sid ja nendes öeldi tõesti kõik ära.

Kenad toad, aga mitte midagi erilist, piltidel nägid muidugi paremad välja. Iga päev toas värsked lilled ja puuviljad. Avar vannituba (kodus võiks ka nii suur olla). Duši veesurve madal ja dušši ei saa seina küljest ära võtta, see mulle ei meeldi. Kena rõdu vaatega basseinile, aga me oleme vist ainult kaks korda seal istunud, seal on üks selline kitsavõitu diivan, mitte väga mugav. Hua Hinis, Tulumis ja mitmel pool mujalgi on meil olnud paremad rõdud...

Hommikusöögil saab valida 9 variandi vahel (scrambled eggs, härjasilm, piimaga krõbinad, omlett, kahte moodi pho, banaanipannkoogid, mingid saiad...) pluss kohv või tee. Valikust hoolimata saad värskelt pressitud mahla ja saiakese ja jogurti ja puuviljataldriku. Väga armas kõik, aga esimesel hommikul läks kohutavalt palju aega ja vaene P on kaks korda pho tellinud ja pole kummalgi korral saanud värsket rohelist sinna kõrvale, esimesel korral ei saanud ka kastmeid. Mina tellisin ühe korra ja sain nii rohelise kui ka kastmed. :))

Basseinibaar on tore, ehkki korra õnnestus mul nende džinn otsa juua, aga järgmiseks õhtuks olid nad uue pudeli hankinud. Täiesti normaalse hinnaga joogid, paned toa arvele ja siis lõpuks maksad ära. (Ka minibaari joogid suht hea hinnaga, aga me oleme sealt kasutanud ainult vett ja Coke'i.) Iga päev tuuakse sulle lamamistoolile üks "tasuta" puuviljamahl, väga kosutav (ehkki Tüdruk vingub, et nad panevad liiga palju suhkrut). Ja kohalejõudmise puhul pakuti igaühele üks kookospähklijook, ning üks lantš hotelli kulul pidi ka standard olema, seekord siis 31.12 saime seda maitsta. Ma ütleksin, et inimesed, kes seda Tripadvisoris taevani kiidavad, pole päriselt head sööki ilmselt saanud. Aga see oli täitsa okei, loomulikult.

Üks hästi hea asi, mida ma ei ole kuskil teha saanud ja mida keegi ei ole taibanud ka Tripadvisoris mainida... ma käin siin paljajalu päev otsa. Hommikusöögile lähen paljajalu ja oma lamamistoolile mere äärde (oleme eelistanud mereäärset osa, sest basseini ümber on lihtsalt liiga palju lärmakaid väikelapsi...) ja isegi pre-dinner dringile lähen paljajalu. Mulle hullult meeldib paljajalu käia ja siin on nii väike territoorium ja kõik on hästi puhas, plaadikestega rajad ümber basseini jne, jne.


No comments: