Wednesday, December 26, 2012

Hotellist veel

Ma ei saa hakata hommikusöögilauda kirjeldama, sest mul läheb endal ka suu vesiseks, kui ma parajasti seal kõrval ei ole. Igatahes on see meeletult suure valikuga, ja ma olen elus ikka varem ka kõikvõimalikke buffet'sid näinud. Ning Soome-Rootsi-Saksamaa buffet'dest eristab seda muidugi see, et siin on ka Aasia toite - näiteks sushit, ja siis on seal võimalik lasta endale pho keeta. Ahh, ma ei pidanud nii täpselt rääkima hakkama, eks. :))

Minibaar on muidugi kallis, me oleme seni suutnud selle kasutamisest hoiduda, ja room service on ka päris kallis, aga seda me oleme natuke ikka kasutanud. No igal juhul on see odavam kui Soomes suvalises urkas sööki-jooki tellida. Kõik on suhteline, teatavasti. Küll aga tellime igal õhtul endale tuppa ämbritäie jääd ja see ei maksa midagi. (Vähemalt ma loodan nii. :)))

Ja üleval katusel on - taas päris kallite jookidega - baar, kust aga avaneb väga lahe vaade. Käisime ühel pärastlõunal seal happy hour'i ajal ja tahtsime täna pärast õhtusööki pimedas uuesti minna, aga seal oli mingi üritus. Nii et tuleb homme õhtul plaani võtta.

Aaa, ja toateenijad jätavad igal õhtul su voodi peale kaardi "head und" koos unejutuga, mis on prinditud värvilisele paberile. Ausõna.

Siis on hotellis veel fitness-room, kasiino, basseiniäärne baar, konverentsisaal, veel üks resto ja spaa (massaažid jm), aga neid ei ole me ühtegi kasutanud ja ilmselt ei kasuta ka.

No comments: