Friday, July 4, 2008

Traditsiooniline veepark

Jah, vist juba neljandat korda tegime nii, et soojamaapuhkuse viimane päev veedetakse veepargis. (Varem Rhodosel, Kreetal, Tenerifel.) See kord oli eriline, sest meil oli valida kaks veeparki ja me otsustasime viimasel hetkel ümber. Kogu aeg olime plaaninud minna Port Aventurasse, kus on nii lõbustuspark kui ka veepark, aga kaheks päevaks minna oleks olnud hullult kallis, samas ühe päeva jooksul mõlemasse parki minna olnuks lihtsalt raiskamine.

Ma isegi ei tea, kust ma selle Water Worldi info leidsin, igatahes veel enne sõitu Eestis olles, aga mitte ammu! Millalgi sel kevadel kuulsin sellest veepargist esimest korda. Ja kodulehelt jättis jube hea ja huvitava mulje.

Ning ma pean ütlema, et oli ka väga, väga vinge koht! Väga mitmekesine, väga palju atraktsioone – nii suurtele kui ka väikestele. Selliseid Ameerika mägesid polnud meie üheski veepargis näinud ja seal oli neid lausa kaks, lisaks igasugu muud hullused. :)) Aga ka väga mõnusaid vaikseid tšillimislaguune ja mida iganes. Kõik oli puhas ja korras ning toimis hästi.

Nii et kes läheb Barcelonasse või Costa Bravale puhkama ja kellele meeldivad veepargid, soovitan igati! Water World asub Lloret de Maris, see on Barcast ca 100 km põhja poole. (Seevastu Port Aventura, kus me ei käinud, asub Salou ja Tarragona kandis, Barcast ca 100 km lõunasse.)

Ja esimest korda oli mul veepargis ka fotokas kaasas! Varem olen seda liiga tülikaks pidanud, aga nüüd on lapsed nii suured, jooksevad ise ringi, oskavad hästi ujuda jne.

No comments: