Thursday, January 1, 2009

Frankfurdi lennujaamas

Tervitused k6igile ja head uut aastat!

Suht r2nk "o"o oli j2lle, lennuk raputas jube palju ja yks titt muudkui karjus, muidugi meie l2hedal. V2ga v2he sain magada, Poisil oli aga lausa paha sellest raputamisest, nii et m6lemad rikkalikud einekandikud j2id temast t2itsa puutumata.

Eile k2isime veel viimast korda kolme tydruku nuudlipoes lunchi s"o"omas ja mul tulid lausa pisarad silma, kui nad kummardades ja t2nades meid 2ra saatsid. Kolme tydruku nuudlipood oli mulle kuidagi kogu selle Tai-elamuse kvintessents: nii lahke, s6bralik, viisakas, nii maitsev ja samal ajal nii uskumatult soodne, nii ylimalt lihtne ja samas nii keeruline.

Ka Jasmine Spast saadeti mind eelmisel p2eval 2ra nagu kallist sugulast, tegime koos pilte jne. "See you next year, madam" jne. Nyyh. Ma pole niimoodi nutuga yheltki puhkuselt 2ra tulnud p2rast 1995. aastat, kui me k2isime esimest korda Vahemere 22res ja tol ajal ei olnud ma yldse kindel, kas seda merd kunagi veel n2en.

Nyyd passime pool p2eva siin Frankfurdi lennujaamas, aga 6nneks hankis dr R mingi lounge'i kaardi, nii et suht mugavates tingimustes pesitseme. :))

1 comment:

Carry said...

Ma täitsa tean, mida sa tundsid seal Vahemere ääres esimest korda olles. Ma olin ka ükskord ühes muinasjutulises kohas esimest korda elus ja kuigi ma pole mingi piripill, siis sealt ära tulles hoidsin end terve tee transfeeris (2 tundi) jõuga tagasi, aga lennujaamas ei suutnud enam ja sõna otseses mõttes lahistasin terve lennu ootamise aeg ja pool lendu veel takkaotsa. Lisaks imelisele loodusele leidsime me sõbrannaga sealt ka ühe toreda sõbra ja ära tulla oli sellevõrra raskem, et ei teadnud, kas teda kunagi veel näeme. Sõbranna oli ka äärmiselt morni olemisega =) Aga selle kohta ütles minu sõber sellise lause, mis mind ka praegu oma sõpradest pikemaks ajaks lahkudes ikka ja jälle lohutab: "Good people will always meet again". Ma pakun, et meeldivate paikade suhtes võiks sellesama lause mugandatud versiooni kasutada, kuigi põhipoint pole siis enam dramaatiline =)